• تلفن:35274002 -031

  • موبایل:09133099465

دستگاه سیخ شور برای آشپزخانه های بزرگ

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.00 (2 Votes)
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

خرید یک دستگاه سیخ شور برای رستوران ها و آشپزخانه های بزرگ می تواند بسیار کمک کننده باشد. در رستوران ها و کترینگ ها به دلیل وجود مشتریان زیاد یکی از دغدغه ها، شستشوی سیخ های کبابی است که موادغذایی روی آن چسبیده است.

همانطور که می دانید استفاده از دستگاه های صنعتی در این مجموعه ها بسیار کمک کننده می باشد. به طور مثال خرید دستگاه سیخ گیر کباب، در سرعت عمل، یک دست بودن کباب ها و ... بسیار موثر است. از این رو به مجموعه هایی که آشپزخانه های بزرگ دارند، خرید دستگاه سیخ شوی توصیه می شود.

مزیت های خرید دستگاه سیخ شوی

با این دستگاه می توان سیخ های جوجه و کباب را در تعداد بالا و همچنین با سرعت بالا شستشو داد. علاوه بر صرفه جویی در زمان ، مصرف آب نیز در استفاده از این دستگاه کاهش می یابد.

دستگاه سیخ شور دو کلید دارد که از آنها برای ورود سیخ ها برای شستشو و همچنین یک کلید برای تخلیه سیخ ها استفاده می شود. تخلیه در یک سینی که در زیر دستگاه سیخ شور قرار دارد، صورت می گیرد.

در دستگاه هایی که با آب سروکار دارند، بسیار مهم است که جنس بدنه به گونه ای باشد که به سرعت دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نگردد. بدنه و همچنین مخزن دستگاه های سیخ شوی از استیل با کیفیت ساخته می شود.

برای راحتی حرکت دادن این دستگاه، تولید کننده ها دستگاه را به صورت چرخ دار می سازند که جابه جایی آن آسان باشد.

انواع دستگاه سیخ شور

این دستگاه در انواع مختلفی در بازار موجود است. در ادامه به این مدل ها اشاره شده است.

اتوماتیک

همانطور که از نامش مشخص است به صورت اتوماتیک و بدون دخالت دست، سیخ های کباب شسته می شوند و سپس آب نیز توسط شیر تخلیه، تخلیه می گردد.

حلزونی

14

علت نامگذاری این نمونه از دستگاه این است که به صورت چرخشی سیخ های کباب را شستشو می دهد. از ویژگی های این دستگاه سیخ شور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مصرف آب بسیار کم
  • صرفه جویی در مصرف برق
  • طراحی بهینه و در نتیجه اشغال فضای کمتر در آشپزخانه
  • دارای پایه های چرخ درا
  • و....

براساس اندازه سیخ

به دلیل تنوع اندازه سیخ های کباب، مجموعه های مربوط به طراحی و ساخت دستگاه سیخ شور، متناسب با سایز سیخ، دستگاه های متفاوتی را طراحی می کنند.

نحوه کار با دستگاه

زمانی که دستگاه در حال پر شدن از آب است، اپراتور دستگاه بادی مواد شوینده را میزان لازم در دستگاه بریزد و مطمئن شود که دستگاه به طور کامل پر از آب گردیده است.

با پر شدن دستگاه از آب ، حال دستگاه برای شستشو آماده است. دمای آب دستگاه سیخ شور با ترموستات تنطیم می شود و با چرخش موتور شستشو آغاز می شود.

قیمت دستگاه سیخ شور

قیمت دستگاه سیخ شوی به موارد مختلفی بستگی دارد. کیفیت این دستگاه یکی از موارد مهمی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید و در قیمت آن نیز موثر است.

علاوه بر این ظرفیت سیخ شور و نحوه ساخت آن نیز از عوامل تاثیر گذار در قیمت می باشد. ساخت دستگاه سیخ شور به تخصص زیادی نیاز دارد و مهم است که توسط یک شرکت معتبر و متخصص ساخته شود.

در مجموعه اصفهان تک ماشین شما می توانید دستگاه سیخ شوی حلزونی و سیخ شوی دو جداره را با بالاترین کیفیت خریداری کنید. جهت دریافت راهنمایی و همچنین خرید می توانید با همکاران ما با شماره 03133865537 تماس حاصل فرمایید.

دستگاه سیخ شور حلزونی مجموعه اصفهان تک ماشین

در مجموعه ما دستگاه سیخ شوی حلزونی به فروش می رسد. با توجه به سال ها فعالیت و همچنین اعتبار مجموعه ما می توانید مطمئن باشید که دستگاه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. دستگاه ارائه شده در مجموعه ما ویژگی های زیر را دارد:

  • دارای وان سیار برای شستشوی نهایی
  • ظرفیت شستشوی بالا (ظرفیت شستشو با توجه به سفارش مشتری مشخص می شود)
  • امکان اتصال به آب شهر
  • دارای گیربکس مخصوص
  • با قدرت موتور ۲ اسب تک فاز
  • جنس بدنه و مخزن استیل
  • یک سال ضمانت
  • و...

چند نفر آنلاین داریم

ما 201 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

آخرین اخبار و محصولات

22 ارديبهشت 1401 / مدیر وب سایت
23 فروردين 1401 / مدیر وب سایت
16 بهمن 1400 / مدیر وب سایت

کاتالوگ

Analytical

آخرین محصولات

16 بهمن 1400 / مدیر وب سایت
24 اسفند 1399 / مدیر وب سایت
24 اسفند 1399 / مدیر وب سایت
23 مرداد 1399 /

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه شرکت اصفهان تک ماشین از اخرین اخبار ، محصولات و تخفیفات ویژه با خبر شوید .
Subscribe now