• تلفن:35274002 -031

  • موبایل:09133099465

5 دلیلی که باید از تجهیزات آشپزخانه صنعتی استفاده کنیم

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

زمانی که شروع به تجهیز کردن یک آشپزخانه صنعتی می‌کنید، قیمت تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی خیلی بیشتر از تجهیزات آشپزخانه‌های خانگیست. پس ممکن است شما برای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی کوچک خود، به منظور کم کردن هزینه‌ها، به فکر خرید تجهیزات آشپزخانه خانگی باشید اما در این مقاله قصد داریم با 5 دلیل به شما بگوییم که چرا نباید از تجهیزات آشپزخانه خانگی به جای تجهیزات آشپزخانه صنعتی استفاده کرد.

1)تفاوت سایز

مهم‌ترین تفاوت بین تجهیزات آشپزخانه صنعتی و آشپزخانه خانگی در سایز آنهاست. تجهیزات آشپزخانه‌های خانگی مانند فرها، ماکرویوها، چرخ گوشت و ... برای همان استفاده‌های کوچک خانگی مناسب هستند.

در آشپزخانه‌های صنعتی غذا به طور مداوم در حال پخت است و تجهیزات باید توانایی بازدهی به صدها مشتری در روز را داشته باشند. بی‌شک تجهیزات خانگی توانایی پخت 12 یا 13 ساعت در روز و حتی سرعت طبخ غذا با سرعت بالا را ندارند و این

اولین دلیل برای استفاده از تجهیزات صنعتی در آشپزخانه صنعتی است.

2)کیفیت مهم‌تر از کمیت

تمام تجهیزات آشپزخانه از چاقوها گرفته تا فرها روزی باید با وسایل نو جایگزین شوند. شاید به نظر شما جالب باشد که با بودجه خود طیف مختلفی از وسایل آشپزخانه خانگی را به جای تجهیزات صنعتی گران قیمت بگیرید، اما مهم این است که بدانید کیفیت تجهیزات آشپزخانه خانگی به مراتب کمتر از کیفیت تجهیزات آشپزخانه صنعتی است و بی‌شک خرابی زودتر آن تجهیزات، هزینه‌های هنگفتی را بعد از مدتی کوتاه برای رستوران شما خواهد داشت.

 

3)مراقبت از مواد اولیه

علاوه بر کیفیت بالا در ساخت، تجهیزات آشپزخانه صنعتی ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند که دقیقا برای همین کار طراحی شده‌اند، برای مثال یخچال‌های خانگی برای روزی چند بار باز و بسته شدن طراحی شده‌اند اما یخچال‌های صنعتی برای باز و بسته شدن به صورت مداوم ساخته شده‌اند و همچنین قدرت پخش سرما به صورت یکسان در همه جای یخچال را دارند و می‌توان مواد غذایی را به مدت بالا در آن نگه‌داری کرد.

4)دقت کلید موفقیت

برای بهترین بودن کیفیت غذاهای طبخ شده، باید دقت داشته باشید که مواد اولیه در دما و مدت زمانی خاص طبخ شوند و تنها تجهیزات آشپزخانه صنعتی هستند که از چنین دقت بالایی در ویژگی‌های خود بهره‌مندند.

5)قیمت را فراموش کنید

همانطور که پیش‌تر هم گفته‌ایم، بالا بودن قیمت تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی ، به دلیل ویژگی‌های بهتر و البته طول عمر بیشتر است. آشپزخانه و آشپزی کار شماست، پس هزینه‌های بیشتر در این زمینه، در آینده سودهای زیادی برای شما خواهد داشت.

برای مشاوره با همکاران ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط: 

سئو و بهینه سازی سایت در اصفهان , سئو سایت در اصفهان

چند نفر آنلاین داریم

ما 81 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

آخرین اخبار و محصولات

22 ارديبهشت 1401 / مدیر وب سایت
23 فروردين 1401 / مدیر وب سایت
16 بهمن 1400 / مدیر وب سایت

کاتالوگ

Analytical

آخرین محصولات

16 بهمن 1400 / مدیر وب سایت
24 اسفند 1399 / مدیر وب سایت
24 اسفند 1399 / مدیر وب سایت
23 مرداد 1399 /

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه شرکت اصفهان تک ماشین از اخرین اخبار ، محصولات و تخفیفات ویژه با خبر شوید .
Subscribe now